Aike op reis - Reisverslagen van Aike - WaarBenJij.nu Aike op reis - Reisverslagen van Aike - WaarBenJij.nu

Aike op reis

Welkom op mijn reisblog! Ik ben Aike, 25 jaar, inmiddels afgestudeerd in Study of Religions (MA), Wereldgodsdiensten (BA) en Japanse Taal en Cultuur (BA). Opgegroeid in Groningen; gestudeerd en gewoond in Leiden, Amsterdam, Tokyo en Londen; en altijd op zoek naar nieuwe plekken waar ik me thuis kan voelen. Trefwoorden: wandelen, filosofie, religie, politiek, kunst, eten en drinken, theater, voetbal, poëzie, zee, zingen.

Vorig jaar zomer ben ik begonnen met deze blog, toen ik vijf weken door Turkije en Syrië reisde. Daarna heb ik hier verteld over mijn ervaringen als student in Londen, en de uitstapjes die ik daar gemaakt heb. Sinds december 2008 ben ik op reis in Zuidoost-Azie. Regelmatig doe ik op deze plek verslag van mijn belevenissen.

Soms geef ik het woord aan mijn reisgenootje, gordeldier Tatou.

Recente Reisverslagen:

14 Juli 2010

Poepen in Lijiang

14 Juli 2010

China in

12 Juli 2010

Voetbalhyperbolen

11 Juli 2010

Een vuvuzela in Sapa

09 Juli 2010

Afscheid van Hanoi
Aike

Welkom op mijn reisblog! Ik ben Aike, 25 jaar, inmiddels afgestudeerd in Study of Religions (MA), Wereldgodsdiensten (BA) en Japanse Taal en Cultuur (BA). Opgegroeid in Groningen; gestudeerd en gewoond in Leiden, Amsterdam, Tokyo en Londen; en altijd op zoek naar nieuwe plekken waar ik me thuis kan voelen. Trefwoorden: wandelen, filosofie, religie, politiek, kunst, eten en drinken, theater, voetbal, poëzie, zee, zingen. Vorig jaar zomer ben ik begonnen met deze blog, toen ik vijf weken door Turkije en Syrië reisde. Daarna heb ik hier verteld over mijn ervaringen als student in Londen, en de uitstapjes die ik daar gemaakt heb. Sinds december ben ik weer op reis. Na Thailand, Maleisië, Indonesië en Cambodja ben ik in Vietnam beland. Hier blijf ik voorlopig een tijdje wonen.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 197557

Voorgaande reizen:

06 Juli 2007 - 31 December 2020

Aike op reis

Landen bezocht: